13OKTOBER2011





Jöpp, idag är Internation Suit Up Day och besvikelse på LBS alltså... Jag och Sandra var i princip de enda på hela skolan som hade suited up..... Pff, dåligt. Men totallt såg jag 27 personer som var suited up, hahah så jävla awesome! För er som är efterblivna och vet inte vad dagen innebär: Man ska ta på sig en kavaj (därav suit, duh), sen slarvade jag iår och hade bara på mig en tee + kavaj, ingen skjorta eller slips. MEN NÄSTA ÅR, DÅFAN!

btw bilden på mig där uppe är från 2010 då jag var hemma från skolan och var sjuk, men tro fan att jag suited up ändå, jaaaaaaatack.

men annars? jorå, började dagen med grafisk design och gick sedan efter den lektionen till UMO. Efter det hämtade jag ut mina p-piller, gick till skolan, åt i bamba och hade tillsist svenska, blev pissed i slutet av lektionen men whateveah.

fridie och jag simmade i simhallen denna dag, fick 2 nya polare som hette Jonathan och Julia, jonathan var weird... men ja, vi gick även en gratis glass för tanten råkade ta lakritsströssel på fridies glass istället för chokladströssel, så vi fick den med lakrits gratis (fast den smakade bajamaja), sedan tog jag halv 7 mot skatan och åkte sedan hem från honom vid 8-tiden.

ligger nu i sängen, ska sova när som helst och blööööö, imorgon är det idrott, helvete. sov gött, ät kött


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0