11OKTOBER2011






TJAAAAAAAAAAAAAA, idag äre blisdag (blå & tisdag = blisdag) och det har varit.... en konstig och ganska dålig dag. Började först med matte, då det absolut inte gick att jobba så när klockan blev kvart över 10 så började jag dra mig mot Hede.
På vägen dit ringde jag Skatan och frågade hur länge han skulle var hemma för jag tänkte gå hem till honom så länge innan jag skulle ta bussen, då sa han att han kunde hämta mig vid anneberg (så sweet som han är), så det gjorde han sedan.

Jag var la hemma hos honom i lite mindre än 1 timma innan han skjutsade mig hem och var tvungen att dra direkt till pendeln. Hela dagen har jag varit hemma, haft ganska ont i huvudet men överlevt. klar med svenskan (romananalysen, fuck yeah) och ska bli klar imon eller i övermorgon med engelskan.

förövrigt blire grafisk design imorgon tills klockan blir ca 11:50 då jag drar till tandläkaren, ännu en gång, för att dra ut en tand.... ouch, sist gjorde det så fruktansvärt ont. tror att det glömde sätta bedövningssalva vid gommen så när hon satte in sprutan där låg jag och skakade, in i helvete va ont det gjorde.

men ja, efter det så ska jag tillbaka till skolan och vara där hela dan, får fan låta bli att vara borta från skolan så mycket, men idag kände jag att jag inte kunde vara kvar, mitt huvud höll på att sprängas kändes det som så ja, men imorgon ska jag tillbaka.

efter skolan drar fridie med mig till kungsmässan för att leta efter en liknande ''hood''/''tröja''/''vettifan'' som jag lade upp igår, om jag inte hittar någon ska jag beställa den från junkyard. och sedan när skatan slutar skolan ska vi vara med varandra, hemma hos mig förhoppningsvis, men får la se.

nu ska jag ta mitt äckel munskölj och ringa skatan om 15 minuter, bajs i brallan


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0