10OKTOBER2011

 





Idag är det bråndag (blandning mellan brun, för jag har min bruna tjockis tröja på mig, och måndag) och min dag har inte varit speciell, precis som alla andra måndagar. Först svenska, sedan matte, sedan bambis och sedan drog jag till tandläkarN och drog ut en till tand.

Denna gång fick jag en gul ask med mig hem (förra gången vart den lila), men innan det köpte jag en skjorta med luviluv på och sedan gick jag tillbaka till skolan en snabbis så Fridie kunde få skratta åt mig ett tag, sedan tog jag halv 3 bussen hem med massa jobbiga ungar, sedan åkte jag med pappa upp från busshållplatsen.

Idag har jag ont och har därav inte gjort mycket alls, och på onsdag ska en till tand ut, och på måndag kommer tandställningen, FML..... Men det har varit värt det i slutet. Anyway, ska in och duscha snart, därför ser jag ut som jag gör.

Jag har ingen rövig aning varför jag skriver centralt, jag bara gör det.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0