Now he's my everything, he turns my winter into spring.



sitter hemma atm och lyssnar på Joshua Radin, som jag nästan alltid gör, för så bra är han. hade gärna velat ha min pojkvän här nu när det är våran 1 år och 2 månaders dag idag, tror dock inte det blir så med tanke på att han är på lan och så vidare.

förövrigt har jag färgat min utväxt idag, sen har jag börjat kolla om på scrubs, hahaha, kollade klart i förregår tror jag det var, med skatan. vill tatuera mig igen och längtar till min födelsedag (då jag ska tatuera mig igen, duh!) rövmycket.

nu tycker jag att jag ska fortsätta att kolla på scrubs, för det är bra, tjaaaaaaa

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0