What makes a relationship perfect is when you still wanna be there when things really suck.




vaknade ca halv 8 idag och tog bussen kvart i 9 hemifrån. det var egentligen planerat idag att jag och frida skulle till onsala och ta kort och filma ett bibliotek (skolgrej), men det visade sig att biblioteket inte öppnade förän klockan 4.... såååååå nä.

suttit hela dagen och redigerat bilder, ätit skumtomtar, druckit varmchoklad och blev i slutändad i princip klara. jag och fridie satt och sjöng, som vanligt, på egna låtar, för såna hittar vi på hela tiden. hon lekte också med min mobil och tyckte bilden (som är ovan) var kul, tyckte jag med. ha, ha, ha.

jag åkte hem med halv 3 bussen och sitter nu här och kollar på harry potter tributes på youtube för att jag såg att Frida Liljeberg hade länkat en sådan på sin blogg, hähähäh så det är det jag gör atm.

förövrigt fick jag ett sms av veronica som blev ledsen över att jag inte åker buss med henne, haha gjorde min dag bättre. imorgon ska jag bära ved och tjäna cash, och sedan vara med skatan, så fin är han.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0