vill ha skumtomtar, varm choklad och pepparkakor, nom nom nom




Ååååååååh, kom precis på att killen i cafét i skolan ska bjuda på pepparkakor imorgon (det var det han sa i alla fall), uuuuuuh JAG ÄR TAGGAD!!!!!!!!! ja, jag kommer vara först i kön. annars sitter jag här och retar mig själv genom att göra photoshop bilder på massa grejer jag skulle vilja ha just nu....... varm choklad med små marshmallows:(

förövrigt vet jag exakt vad jag ska köpa till min pojkvän i julklapp, tror han kommer gilla den redigt bajs mycket. hähäh hoppas jag på i alla fall, men jag trore...... tror jag börjar få lite christmas spirit:D, GÖTT!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0