Strömavbrott, tja! 08:24






Goooooooooodmorgon, ska dra till bössen om ca 10 minuter eller så och idag, händer la inget speciellt. Ska få tandställning på undertänderna ehm, vettifan. Få mitt studiebidrag, så vare! Anyway, igår blev det strömavbrott för oss, tror det blev det för en massa men ja, vi fick det ungefär runt 8 tiden.

Allting sög, trodde det skulle bli som det blev 2005 då vi var utan ström i 3-4 dagar. Men, strömmen kom tillbaka på natten. Vaknade vid 2 tiden och då var min ljusstake i fönstret tänd så, det ä niiiiiiiiize.

Innan vi fick strömavbrott laddade jag ner 4 nya appar så jag kunde sitta och spela medan livet sög och hittade minecraft, hahha! Jag ägde, men huset jag byggde togs bort........ jag blev ledsen. somnade kanske runt halv 12 eller så.

aja gotta goooooo

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0