sorry, men scrubs tar över mitt liv





jag orkar inte skriva så mycket, inte på skrivhumör alls egentligen men, tja!

kan skriva att jag fick en star wars kalender medan min storebror, som är 21 år, fick en med hello kitty, av min mamma, hahahah älskar min mamma. förövrigt så missade jag bussen igår när jag skulle hålla föredrag med frida och jag kunde inte ta mig någonstans, så då blev jag pissed och skrev på deras facebooksida.

ehm, idag käkade vi pezza (grafisk design gruppen) då vi delade på en familjepezza, så jävla awesome vare!!!!!!!!!!!! pezza har aldrig smakat så gott.... sen hade vi alla också mösböser och möse.



inatt klockan 5 kommer ett nytt avsnitt av south park... hur vet jag det? har satt alarm på min mobil serru, jag är inte alls nördig? sen har jag inte alls blivit as beroende av scrubs och frågar skatan hela tiden om han kan ladda ner nya säsonger, jag har redan börjat kolla på 4e säsongen, galet.



sen tycker jag också att skatan är fin, och det är ganska gay tycker jag. men eeeh, jag tycker om honom och skäms fan inte över det!!!!!!!!!!!!! kanske lite......... nej, det gör jag inte!!!!!





sen kan jag också lägga till att mark hoppus tweetstatusar gör verkligen min dag, det var allt!
här kommer en maaaaaaaaaassa exempel, för han är swäjt









Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0