@school



frida är fail för hennes dator-axelbandsgrejs har fastnat i datorn, jag tyckte det var kul i alla fall! tills hon klippte upp det, då vare inte lika kul längre....

men anyway, har precos slutat och väntar på bössen som ska gå om ca 20 minuter från skolan, så sitter här så länge. först hade vi svenska då vi kollade på någon dålig humorserie som hette ''little brittian'' eller något, efter det vare matte då jag och läraren kom överens om att jag är grym på matte och inte behöver göra omprov imorgon, vilket självklart är en lögn för jag suger på matte.

efter matten vare bamba, efter det engelska och nu hade vi precis estetisk verksamhet, vilket sög det med. blö, hatar måndagar, då tisdag kommer efteråt. vilket suger.

annars? jorå, ska träffa skat idag fast innan det drar jag nog hem och lagar någon mat med bacon till.............. vill hem nu, vill ha bacon.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0