POLAROID 1000 LAND KAMERA, fuck yea.




vovväääääääääääh


så jävla fin, lycklig_chey94




kommer inte ihåg om jag har skrivit om idag eller inte... men anyway, gick upp halv 9 idag, drack mitt kaffe och kom sedan iväg vid ungefär 10-15 över 9 någon gång då jag började sälja GT. vinden blåste mitt hår rakt i ansiktet och det finns inget värre än när hörlurarna fastnar i verkligen allting....... ville bara gå hem ett tag.

det gick inte så bra idag... tjänade något över 100 spänn bara, men får i alla fall studiebidraget (som denna månaden ligger på 700:-) på måndagen, sååååååå de ä najz. åkte sedan hem, hjälpte mamma lite med maten (rostade bröden vi skulle ha till förrätten) och när klockan blev ungefär halv 4 så kom skatan hem till mig.

vid 5 kom hela tjocka släkten, bland annat mina två kusiner jag inte sett på några år, haha. maten var god och ja, allmänt nice. jag och skatan åkte sedan ungefär 20 över 9 för att åka till maxi, vilket inte var det lättaste med tanke på att det blåste som in i röven och sedan regnade det samtidigt också... sedan blev min hjälm helt immig så jag såg absolut iiiiiiiiiingenting, fick rövryck (?...)

men ja, vi kom fram i tid och köpte varsin redbull och skatans köpte även chips, tror jag det var... skruvar typ, kanske, eller något. vi kom sedan hem, jätte blöta att till och med min tisha var blöt (hade den, tjocktröja och varm vinterjacka... ja, så mycket regnade det).

så nu ligger jag i skatans säng och fryser lite, måste gå och tvätta mitt nylle, känns jätte mega ofräscht....... typ, sen har jag börjat få mer finnar igen p.g.a kylan, gööööööööttttttt

MEN idag lämnade min mormor av Polaroid kameran, som jag väntat på, hähähäh... ska bara fixa film till den och sedan ska jag gå lös påre osv osv, chokladkaka

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0