joshua radin, tack för att din röst är awesome



tja, kom hem från skatan för, jag vet inte, ca 1 och en halv timma sedan och kan nu inte få tag på honom, rövhål. men i alla fall, sov hos honom igår och sov idag till halv 12 då han kom hem från tidningssäljandet. efter ett tag åt vi frukost när hans föräldrar hade stuckit då vi åt mackor och kollade på scrubs.

vi åkte till maxi vid halv 5 tiden och köpte lite dricka och åkte sedan hem igen, mina ben höll på att dö av kylan eftersom jag bara hade jeans på mig, så direkt när jag kom in till skatans rum lade jag mig under hans täcke. vi tog sedan lite mat och kollade på south park, och hade klockan redan blivit halv 9 då pappa ringde.

han hämtade upp mig och jag åkte hem. gick direkt ut och gick en stund med joshua radin spelandes på min telefon och ja, bara var ute. det kändes weird, har jag inte gjort på ett riktigt bra tag. men ja, sedan kom jag in, satte mig på rummet och mamma gjorde livet surt för mig.

sitter nu här i mina ölböser, försöker få tag på skatan, dricker mitt iste, lyssnar på Joshua Radin och ska snart fortsätta kolla på scrubs. men anyway, jag tycker föräldrar kan vara jobbiga ibland, och därav skrev jag upp en status på facebook. peace out
kopierar det jag skrev på facebook och skriver här:

''Okej, föräldrar/vuxna: när du märket att din son/dotter är på dåligt humör och inte vill prata om vad som har hänt, gör inte din son/dotter ännu mer på dåligt humör genom att ställa dumma frågor, så som ''vad har hänt? har pojkvännen/flickvännen gjort slut?'' och stå heller inte och tjata om att ens betéende inte ska gå ut över andra, gör detta: låt din son/dotter VARA IFRED! då slipper du att vi kan vara lite grinig och låter det gå ut över er, för man är inte på bra humör när man är på dåligt humör, svårt?
/ i princip varenda tonåring''


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0