I've got to ramble



tjaaaa, sitter atm och kollar lite scrubs, ifall ni ville veta!

förövrigt sov jag hemma hos skatan igår då jag somnade runt 2-tiden och gick inte upp förän klockan blev 2 idag. haha fast i fredags gick jag inte upp förän klockan blev 3, fan awesome ju.

jag och skatan kollade på scrubs i princip hela dagen idag och stackarn är jätte sjuk, han kunde knappt sova för han knappt kan andas och måste snyta sig hela tiden, tycker synd om pojken. men ja, jag åkte hemifrån honom vid 7 tiden och direkt när jag kom hem åt jag mat.

nu sitter jag här, ska snart kolla vidare på scrubs och ehm, det är väl allt. btw, hallonsodan jag dricker nu smakar unket och är bajsäcklig. varför fortsätter mamma köpa skiten? ska fråga henne det sen.

btw, gillar mina 2 nya appar (båda kamera-appar) som heter Leme Cam & TtV Basic. dä ä nize

Alla bilder (utan den sista) är från Leme Cam











Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0