I'd rather be with you



och imorgon är det 11/11-11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tja!

dagen har inte vara speciell direkt. hade först grafisk design, efter det mediekommunikation, efter det bamba och tillslut svenska då klassen satt i entrén, hahah. vi fick sluta halv 3 idag så då tog jag halv 3 bussen hem.

ehm, imorgon blire skola igen men under dagen ska jag till tandläkarN och dra den sista tanden, och sedan köpa böser till min mor, så snäll som jag är. okej det är faktiskt hennes pengar och hon bad mig att köpa men ändå, jag är schyst som går dit och köper åt henne!

aja, ska kolla scrubs igen, kan inte sluta, tja! btw, låten där uppe ↑, är uuuuuunderbar, tack skatan!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0