Hahahaha Steven ♥



Goooooooooooodmorgon!
gick upp för ca 1 timma sedan, hähääh fick sovmorgon idag, börjar inte förän vid 2 då grafisk design gruppen ska redovisa vårat bildspel för tomtarna på Fyren vid halv 3, och sedan slutar vi.... kommer bli en braaaaaa fredag.

efter det ska jag med skatan till IKEA och äta, och sedan åka med honom hem på hans moppe. vettifan om vi ska sova över eller inte, får la se helt enkelt! imorgon ska massa från min släkt hit och äta och jag ska få låna min mammas gamla polaroid kamera som min mormor ska ta med sig, hähähähä.

bliiiiiiiiiiiir nice. ska nog ut och bära lite ved snart och tjäna ca$h..... hm, sedan duscha för jag luktar svett. hajdååå

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0