GOD-DAG FÖR DET ÄR FREDAG




jupp, idag äre fan fredag, det är därför jag ser ut som jag gör..... inget smink, morgonfrilla och skatans tröja, men det känns bra ändå. det känns dock inte som att det är fredag. förövrigt gick jag upp för ca 2 timmar sedan och atm sitter jag ensam i new york (ja, våra klassrum har blivit döpta till olika städer, så är det) och väntar på att de andra ska dyka upp.

seeeen kan jag säga att när jag satt på bussen så kom en tant och satte sig bredvid mig och hon luktade fis. det var hemskt för jag satt bredvid henne i ungefär 25 minuter..... mmmmh.

ska ha APU hela dagen och slutar sedan vid 4, och idag ska jag sova hos skatan eller han sover hos mig. annars har absolut ingenting planerat.... häääähhähähähähähähähäähähähähähähähäähäh.

tjaaaaaarå

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0