FÖRSTA TATUERINGEN, JA JAG GILLAR CAPS-LOCK!!!!



Never give up. Find a way, 'cause that's what winners do.

BTW, ifall ni undrar varför den är lite sne äre för att det är meningen att den ska ''slingra'' sig runt handleden, så ja, det ska se efterblivet ut.

denna tog 1 timma att göra, jobbigast var nog när hon skulle gå tillbaka till de bokstäver hon redan hade tatuerad för att göra de lite bättre, och ja, det gjorde ganska ont. men ja, laddar upp bild på andra tatueringen om ca 1 timma då jag tagit av plasten, tjaaaaaaaaarå

får nog göra en ny kategori igen, får la bli medlem av alla mina 100 kategorier som jag har


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0