Day 1 - One person I admire




Det finns så himla många som jag beundrar. Jag beundrar Bob Dylan för han verkar så klok. Jag beundrar Joshua Radin för han verkar inte ha något ont i sig överhuvudtaget. Jag beundrar Jennifer Aniston för hon är så bra på att skådespela. Men den jag beundrar mest är Bethany Hamilton. Klicka på namnet för att komma till Wikipedia och läsa vidare.

Det står bara kortfattat vad som har hänt osv, men om ni blir intresserade så finns en film vid namn Soul Surfer som handlar om hur hon kom upp på fötterna igen och hur hårt hon kämpat. Hon är verkligen en riktig förebild, måste läsa hennes bok.

Dag 1 - One person I admire
Dag 2 - 15 short facts about me
Dag 3 - 5 different outfits
Dag 4 - Top 5 of my most played songs on my iphone and why
Dag 5 - How would I describe my ''Perfect life''?
Dag 6 - Things I'm proud of
Dag 7 - Good and Bad stuff over the last month
Dag 8 - 5 celebs I think are good lookin'
Dag 9 - 3 of my favorite movies of all time and why
Dag 10 - Wishes
Dag 11 - Goals for the week that's up ahead
Dag 12 - Something/Someone I'm missing
Dag 13 - My haircolors through my life
Dag 14 - What does my relationsship status look like now and am I happy about that?
Dag 15 - My clothes, weather and my mood right now, in pictures
Dag 16 - 5 things I'm looking forward to

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0