blås lite till dååååååååååå!


En till storm på väg, tydligen en ''ny gudrun''... Kommer ihåg den alltså, jobbigaste natten. Vi var hemma hos några kompisar i göteborg (jag och min familj alltså), så skulle pappa komma och hämta oss och när vi var ungefär vid busshållplatsen där vi bor så låg det träd över hela vägen så det var omöjligt att komma fram.

Tvungna att åka runt allting för att kolla på andra sidan om det var träd där, det var det. Så ännu en gång fick vi köra tillbaka runt, parkera bilden och gå hem. Inte så långt ändå, nästan 1 km, men det var jobbigt när man hörde hela skogen precis bredvid en knaka som jag vet inte vad.

Vi kom inte hem fören klockan var 1 på natten, och sedan hade vi strömavbrott i typ 3-4 dagar, fick strömmen tillbaka precis innan min födelsedag då jag skulle fylla 11, kändes bra. Ganska king ändå.

Aja, ska dricka upp mitt kaffe och bära resten av veden, tjäna caaaaaaaaaaaaa$h!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0