6-3, GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!!!



tjaaaaaaaaa, var på hockey idag med pojken och jävlar vilken match, lätt den bästa jag varit på!!!!

förövrigt var jag på lan igår hemma hos fridie då vi satt uppe till klockan 3 ungefär, och vaknade ungefär vid 1 tiden. vi kollade lite på south park och gjorde mat och grejer, jag stack sedan hem vid 3 tiden för att packa mina saker för att sedan ta moppen hem till skatos.

innan jag åkte ville min mamma vara underbar och tyckte att jag skulle ta en näve med 10 kronor från hennes låda med massa 10:or i, hahah fick 300 något tror jag, hahah. min mamma är fin

jag åkte sedan till skatan men vi åkte nästan direkt när jag kom dit. vi åt på hard rock café, vilket jag ångrar för där slösade jag bort 250:-, fett ovärt. ville egentligen haft thai-mat men, blev inte så. men anyways, sedan tog jag och skatos buss mot korsvägen och gick sedan till scandinavium.

i första halvlek så stod det 2-0 till Modo, så ja, början av matchen sög anus. i andra halvlek, då jävlar körde frölunda igång... 4-2 på 9 minuter, sjukaste! sedan stod det i slutet av andra halvleken 5-2. i tredje så blev 3 från frölunda utvisade så därav gjorde modo ett till mål, då stod det 5-3, och när det var 4 sekunder kvar av sista rundan så lägger frölunda ett till mål, sjuuuuuuuuuuuuukaste skiten.

vi drog sedan till focus innan vi tog pendeln hemåt. var i anneberg ca 2 över 10 och drog på moppen hem till skatan, så här sitter vi nu. själv är jag ganska trött och stör mig något brutalt på att jag inte har något hårsnodd/tofs (?). tjaaaaaaa


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0