30NOVEMBER2011 06:42



ska gå till bussen om nästan en halv timma, men innan det ska jag dricka upp mitt kaffe osv. men ja, igår så hade vi först matte och efter det engelska b. tillsist hade vi grafisk design då vi, med tanke på att APU är över, började vi med att börja designa egen webbsida, verkar kul i alla fallll.........

sedan när jag satt på toa och skulle till bussen så märkte jag hur otroligt missfärgad min väska är... hahaha seriöst, orkar inte att den nästan är rosa. jag tog bussen, mötte mamma vid busshållplatsen och fick mina pengar och min moppehjälm.

jag tog sedan bussen tillbaka till hede och fixade skatans julklapp, och lyckades även fixa en julklapp till min bror också. ringde sedan skatan och frågade när han slutade, och det visade sig att han slutade direkt då jag ringde och då tog jag pendeln till anneberg som var utan ström, hahah så det var kolsvart när jag satt där själv.

jag och skatan tog moppen till skatan snabbt och sedan direkt hem till mig. hemma hos mig lagade vi mat, kollade på Friends och duschade. han åkte hem vid 9 tiden, och jag lade mig runt 11 typ.

idag ska jag och frida leta gym, vad vi sa i alla fall men eftersom hon inte var i skolan igår så får jag la se.


och åh, provade beef jerky igår och skatan hittade en ny grej han blivit beroende av, och ja, det är beef jerky, hahaha. kan inte be honom testa någonting då han bara blir beroende av det.


ÖPPNA DENNA IMORGON, TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0