28NOVEMBER2011 16:39





idag var alla på bra humör, vilket var awesome! först hade vi svenska fast jag var tvungen att dra efter typ 15 minuter för att jag skulle till tandläkarN, och idag fick jag faktiskt inte tandställning på undertänderna, som de sa till mig förra gången att jag skulle få.... fan va de ska krångla.

istället spände jag bara tandställningen, så jag var där i ungefär 20 minuter. efter det gick jag och köpte en ny deo, alla mina är slut, haha göööööööött. efter det gick jag tillbaka till skolan och när jag kom dit träffade jag på en frida som gick runt som någon forever alone person.

satt med henne, snackade om grejer och skrattade, käkade skumtomtar och mackor och drack även julmust. när vi slutade gick vi med pernilla, sandra och moa till bamba och käkade mat. fanns ingen sweet chili sås idag, vilket verkligen behövdes just idag.

vi planerade att vi ska hem till frida på fredag, dricka lite och kolla på disney filmer. kommer bli naaaaaaaaajs, alla kan så det hänger bara på pernilla som är osäker. men annars blire nice! annars så hade vi engelska och ''slutade'' efter det, hähähähä.

ska träffa skatan imorgon och även hämta hans present, hoppas han blire nöjd, annars ska han se på fan.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0