21NOVEMBER 15:58




hmm ja, tydligen är ''johanna'' en av de vanligaste och sämsta lösenorden på internet under det senaste året, hahah vem fan har ''johanna'' som lösen, och varför?!?

men anyway, gick upp halv 8 idag, tog mitt kaffe och kollade på scrubs. på bussen såg jag fjortisboi som bara hade tisha på sig idag..... seriöst, det är november!!!!!!!!!!!!!!!! inte ens jag är så dum, ärligt. väl i skolan träffade jag på jessica så jag gick upp på övervåningen (efter jag hade köpt frööööökost, duh!) och väntade på de andra.

vi började la jobba runt 10 tiden och när klockan blev typ halv 1 gick jag och fridie mot fyren för att fota, och det gjorde vi. när vi hade tagit alla bilder spenderade vi den sista tiden på att kolla efter julklappar och nu är jag ganska säker på vad jag ska köpa till min mor i alla fall.

jag åkte hem med halv 3 bössen och direkt när jag kom hem åt jag paj, med tanke på att maten i bamba var oätlig. blev inte att träffa skatan idag som jag trodde, men vi ses nog imorgon istället. är jätte säker på vad jag ska köpa till honom i julklapp, får bara hoppas på att den inte tar slut innan jag får mina pengar och kan köpa den, hade varit bajsdåligt:(

anyway, såg att iJustine och Tobuscus var på ett bröllop för några, vettifan vilka men de ska ha varit några från youtube i alla fall.... och ja, började tänka på bröllop (ja, ganska homo).

har bestämt att jag vill gifta mig på en strand (INTE en kyrka, nej nej, nej!), barfota då joshua radin ska spela I'd rather be with you då vi kör på den här klassiska dansgrejen. min man ska stå bredvid mig, ofc, och frida ska vara min best man. hahah orka få vårkänslor nu när vintern är på väg.... döda mig.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0