17NOVEMBER2011




sitter i school atm och gör mest ingenting, väntar på isabelle som gick och fotade tror jag (?), för just nu har vi APU och.... det suger, är så jävla trött, har ont i huvudet och har bajsont i tänderna. men ja, igår ringde jag tandläkarn och frågade om det kanske är infekterad och hon sa att det var möjligt så jag ska dit idag 14:50 och kolla, och den här gången ska jag få bedövning ifall de ska tvätta stället där tanden suttit........

förra gången var ett rent helvete, fan den värsta smärtan jag fått..... fyfan. då de körde upp den där jävla grejen där tanden hade suttit och höll på, låg och bokstavligt talat DOG!!! nej, denna gången blire bedövning

förövrit är det kallt här inne och jag är hungrig, trots att jag redan ätit 2 mackor idag..... göööööött! aja, gotta go och kolla vartfan isabelle och alla andra tog vägen, är helt ensam här inne.... och det är kallt.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0