16NOVEMBER2011



det var ett tag sedan, jaaaaaaa! ehm, APU vecka förövrigt, var idag och frågade tanterna på fyren vad de tyckte om våra idéer och de verkade nöjda så imorgon börjar vi på allvar.... fan va töntigt det lät.

förövrigt har jag fortfarande ont när jag drog ut min tand senast (drog ut den i fredags) och nästan alla mina tänder isar/ilar (?) vettifan vare heter. blir galen påre..... ehm, har inte träffat skat sedan i söndags så vi ska ses imorgon och på fredag kanske grafisk design gruppen hem till bea, fååååår la se hur det blir.

sen så måste jag bara säga att mina fönsterrutor på mitt rum är verkligen jätte rena.... ska fråga mamma om hon tvättat dem eller något. jo, sedan vill jag också ha en polaroid kamera (sådan på bilden, som skriver ut bilderna precis efter man tagit dem), minns att vi hade en sådan förut men vettifan vad som hände med den... gick la sönder eller  något.

sen har jag blivit förälskad i Joshua Radins låtar....... gillar dessa 2 bajsmycket (+ I'd rather be with you, duh).

Vegetable car



One of those days

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0