13NOVEMBER2011



dagen har varit........... hm, låt mig säga, annorlunda men ändå bra, typ

började dagen med att snooza från halv 9 till prick 9 då jag gick upp. skatan låg kvar för idag skulle jag sälja gt (btw, åkte hem till honom igår på moppen runt halv 12, hade bara lust och fan vilket min han fick när han såg mig när han öppnade ytterdörren, kul ögonblick). jag gick först på toa och åkte sedan direkt.

allt gick som det skulle tills jag kom till det andra området. knackade på dörren till en gubbe som har en stor fin hund, då han öppnade och jag frågade om han skulle ha tidningen, han sa ja och gick sedan ifrån för att hämta pengar, tror jag.

hans hund ville komma fram och hälsa men då skrek han på mig att stänga dörren, då det gjorde jag. sedan skrek han att jag skulle komma in, och då hade han satt sig på en stol i hallen och höll fast sin hund i halsbandet. han sa sedan att jag kunde ta 16 kronor i köket i en skål, och sedan frågar han (när jag är i köket och hämtar pengarna):

vill du tjäna 100 kronor extra?
då sa jag bara ''ehm, nejtack...''
han sa då: ''är du säker? vill du inte tjäna 100 kronor?''
jag sa ''fan heller..... det vill jag inte, jag måste gå nu''

jag fick så jävla dåliga vibbar, och mådde illa när jag kom ut därifrån. usch, jag vill verkligen inte gå tillbaka dit, jag skiter fullständigt i om jag förlorar en som köper tidningen, det där var bara obehagligt.

men dagen blev bättre då jag fick en chokladbit av en tant som bor 2 hus ifrån honom, då blev jag på bättre humör, hähähähähä me gusta. men ja, jag kom hem till skatan vid halv 12 och lade mig bredvid honom i sängen. vi tog sedan frukost vid 1 tiden och kollade på scrubs.

jag åkte hem runt 2 med tanke på att skatan och hans familj skulle till hans farmor och farfar, så han var tvungen att duscha innan de skulle åka, så jag drog innan dess. kom hem och huset var helt tomt, med tanke på att mina föräldrar tydligen hade åkt till min mormor och morfar.

men jag trooooooor de kom hem nu, så nu ska jag dricka upp mitt kaffe, ge min far hans farsdag present och duscha, för deeeeeeeeeeet behövs (inte duschat sen i onsdags............ fräsh_chey94), hare!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0