11/11-11, tja!




min dag har inte varit speciell, överhuvudtaget, trots att det är 11/11-11.
kom precis hem från skolan, som började med mediekommunikation och efter det vare klassråd. och efter det vare bamba så det var en lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååång diskussion om nathalie är en bra lärare eller inte........ ja.

vi började sedan idrotten 12 prick då vi satt och gjorde teorin. när klockan blev 1, då jag precis hade varit på toa, hade frida precis kommit dit.......... vet inte riktigt om jag vill snacka om hennes hår riktigt, det var fantastiskt.

när den blev 13:20 började jag gå mot tandläkarN för att dra min sista tand, vilket gick konstigt fort med tanke på att alla andra har varit skit sega, fick dock inte sweet burk denna gången, fick en ful. men anyway, jag gick till kungsmässan efter det för att köpa böser till mor, och det fick jag gjort.

jag kom tillbaka till skolan ungefär 5 över halv 3, och när jag kommer in i klassrummet säger min lärare att vi skulle få sluta när som helst..... när min buss redan hade gått, för ungefär 3 minuter sedan. jag blev riktigt pissed, sade bland annat till honom och hålla käften osv, för ja, jag var inte glad helt enkelt.

men som tur var kom min pappa och hämtade min prick 3 och vi åkte hemåt. på vägen hem stannade han vid anneberg och hade tydligen beställt pezza som står och är äckligt lockande i köket men jag får äta om typ en kvart........ veeeeeeeet inte om jag kan hålla mig!!!!!!!!

anyway, nu blire scrubs!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0