Sleepytime



Btw, kom på att jag inte visat den grejen jag köpte på Kungsbackamässan... Vet inte varför jag kom på det för vem av er (finns det några eller?... naah who am I kidding?), om det finns några, bryr sig egentligen? Varför bryr jag mig om att lägga upp detta på min bögiga blogg? Men anyway, köpte det där hjärtat i alla fall... vettifan varför, dels för att jag tänkte på Flogging Molly när jag såg den, dels för att jag vet att 4 klöver ger tur och det hade inte varit fel nu med tanke på att jag har IG i matte, tydligen? Kanske inte så konstigt eftersom jag hatar matte och matte hatar mig, har alltid varit så och kommer alltid vara så. Äckel matte, pff, like I care about you...

Men anyway, denna låten får avsluta dagen helt enkelt. Roll this freaking song, Steven!
40 day dream - Edward Sharpe and the Magnetic Zeros


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0