Sitter i skolan




tog bara en random bild... men anyway, sitter i skolan och gör mest ingenting, ska ha orientering om ca 3 timmar och sedan slutar vi efter det... haha det är knappt någon alls i skolan idag, tror det beror på att det är orientering och grejer.

men ja, förövrigt så ska jag ju se på hangover 2 efter skolan med skatan på bergakungen så jag kommer la hem vid... vad kan det bli? ehm, typ vid 8 tiden kanske? men ja, har försökt att fixa min blogg så mycket som möjligt men fattar knappt ett piss av alla dessa koder och ja, så jag ska fixa med det hemma imorgon...

men nu ska jag la sitta vid facebook eller något annat sånt där, men skriver senare förmodligen.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0