Now I only want you gooone



Håller på att ladda ner Portal 1, ska spela det sen när det är klart... Skatan sa att det tar ungefär 2 timmar så ja, bra sätt att fördriva tiden på innan jag ska lägga mig... Ska som sagt, sälja tidningar imorgon. Får la gå upp vid 8 tiden, sätta mig vid datorn, sedan åka på min sega moppe till Anneberg, sälja GT till arga pensionärer, kommer hem vid kvart över 11, tar lite kaffe och återligen, sätter mig vid datorn igen. Det är här som min dag börjar och sedan slutar, vid datorn. But that's okay, right?...

Ehm ja, förövrigt kan ni la lyssna på låten nedan... Om ni inte spelat Portal så, kan ni la låta bli. Och nej, jag gillar inte sån här musik egentligen, det är bara för att det är GladOs som sjunger. Bajs bajs. Nu ska jag kolla på ijustine och sedan spela Portal, sedan lägga mig någon gång runt 11, så jag skriver kanske imorgon bitti, haaare!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0