Nöjd? h3h3h, kanske det


Det är tydligen inte ens hälften av klassen som ska till brännbollen idag, so I'll just go with the floooow. Sitter hemma och spelar Portal istället, haha, och jag har fastnat som vanligt. Är på sista banan också, göööööhööött.
Förövrigt har jag bestämt att färga håret idag också och typ ja, tagga inför imorgon eftersom det är skooooolavslutning, äckligt grymt.

Vet inte vad mer jag har att säga? Eller ja, solen har börjat komma fram igen... Ser den nu actually... Heeeej solen!...... Diss.
Aja ehm, ska färga håret som sagt... ladda ner en film? Jo, kollade också på Limitless igår också, och för er som sett hangover så är den ''snygga'' killen med, eller ja, han är snygg... antar jag. Aja, han är med i Limitless i alla fall, och filmen var jävligt bra! Rekommenderar att se den.

http://www.tankafetast.com/torrent/8704-limitless





Men nu ska jag fan me klara Portal, och BAJS nu kom jag på att jag kunde hängt med mamma till Ullared, behöver hörlurar... min dag är förstörd. Hejdå.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0