Mother's day

Kom hem för ca 30 minuter sedan, det tog lite längre tid eftersom jag stack till Maxi för att köpa Mors dag presenter till min moder. Blommor och choklad fick det bli, och hon blev jätte glad, som tur är:)




Men anyway, idag träffade jag en ginger, en tant med läskigt skratt, killen som verkar hög 24/7 och lite annat folk. Träffade dock inte lill-tjejen som alltid vill ge pengar och ta emot tidningen... gjorde verkligen inte min dag någonstans, hon är så sweet och liten. Jo juste, såg världens finaste hönd också...



Jag seriöst måste ha en sån hund i framtiden... Så in i fanders fina, och så verkar de så snälla. Denna skällde på mig lite först men viftade sedan på svansen och ville hälsa, men det var den läskiga tantens hund så jag vågade inte ifall hon skulle attackera mig... Tanten alltså, inte hunden.

Men anyway, nu ska jag fortsätta spela Portal 1 och förhoppningsvis klara det innan dagen är slut. Kul liv jag har. Shaballaaaaashi

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0