Mobilbild och grejer...

Förövrigt var den popcorn burken gigantisk, syns nog inte, men ändå.

Hur gick orienteringen? Jotack, kunde gått sämre... Jag och Frida kunde mött en björn eller något liknande, så, jag tycker vi gjorde ganska bra ifrån oss än vad som kunde ha hänt.
Pernilla sa till mig idag att hon har näsblod i skrevet (okej, hon sa inte exakt de orden men, yeah, you get it...) och att jag skulle kolla hennes byxor så att hon inte hade blod i skrevet, för hon är för dålig för att göra det själv.
Anyway, sedan åkte jag in med Skatan till Göteborg och kollade på Hangover 2 och jag kan säga att den var mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara, faktiskt! Bättre än 1an, enligt min åsikt, det tyckte Skatan också. Den hade mer humor, den fick mig att säga ''What the...?'' ett antal gånger och ja, den var allmänt bra alltså!

Aaaaanyway, imorgon hade jag tänkt att sova till ca 11 på morgonen och sedan ta moppen till Anneberg, hoppa av i Hede, hämta mitt paket från Junkyard på Maxi och sedan gå till LBS för att snacka med R-Niclas om mitt betyg i engelska... Och innan ni börjar skratta för att ni tror att jag har failat i engelska, så är det för att jag vill kolla om jag får VG eller kanske mer, får la se, hade varit bra att veta.
Men anyway, ska spela lite Portal 2 nu och sedan ska jag kanske käka... Får se. Bajs. Hare!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0