I can live without you, I just don't want to.



Alright, kollade nyss klart på Just go with it med, som ni kan se, Jennifer Aniston och Adam Sandler. Med tanke på att Jennifer Aniston är min absoluta favorit skådespelerska så gjorde hon mig inte besviken i denna filmen med sitt skådespelande, det gjorde inte Sandler heller, for that matter.
Inte för att jag är så där jätte mycket för romantiska filmer, men jag skrattade ett antal gånger soo, it was okay. Btw, Jennifer Aniston är så otroligt vacker! Jo jo, jag vet, hon har opererat sig, men vilken kändis har inte? Men jag kan dock inte säga att hon ser fake ut någonstans, hon ser äckligt naturlig ut. Alla tycker att Megan Fox är så jäkla snygg, men jag tycker ärligt talat att hon ser ganska fake ut. Sure, hon ser väl bra ut, men inte naturligt vacker enligt mig.

Okay, nu tänker jag sluta snacka om hur vackra människor är och istället prata om hur många larver som satt på min moppehjälm när jag skulle åka från Anneberg när jag hade sålt tidningar... Det satt inte 1, inte 2, och inte heller 3 stycken där på... Det satt 4 stycken larver på min hjälm, och det är la tur att jag inte är en pussy och är rätt för småkryp, annars hade jag fan inte vågat ta på mig hjälmen.

Men anyway, klockan är............. 21:37 och jag ska lägga mig i sängen snart. ''I can live without you, I just don't want to'', det var lite randomly, men hey, that's what I'm here for... och varför pratar jag svengelska? eller ja, kanske inte pratar (fast det gör jag också) men här skriver jag ju... åh, vad jobbigt allting blev nu.
Anyway, denna låten får avsluta dagen. If you sneezed during this inlägg, bless you. Bless yo face. Goa Toby alltså... fin är han.

Jag äääääääääälskar Janis Joplin, äckligt bra röst hade hon. Rest in peace.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0