Gooooooohooooooodmoooornin'!



Vaknade för ca 37 minuter sedan, då mitt alarm gick, och kunde knappt somna om för min huvudvärk steg verkligen upp mot molnen, förbi alla galaxer och bort åt helvete... eller som man brukar säga ''upp över öronen''.
Men anyway, jag drömde att det var 3 svarta spindlar med varsitt orange kors på ryggen som försökte bita mig, och när jag trodde att jag dödat de, så visade de sig vara omöjligt. När jag letade efter de hittade jag alla 3 under min säng och då satt alla på varsin minimoped... och ja, skulle döda mig.

Jag brukar oftast drömma saker jag har hört, sett eller upplevt under dagen... men inte då fan kommer jag ihåg att jag har ens sett någon spindel, hört något om en spindel eller yeah, you get it. Och visst, mina funderingar över saker och ting kan vara lite konstiga... Men kommer då fan inte ihåg att jag har tänkt på 3, ganska stora, spindlar som sitter på varsin moppe.

Men ja, ska åka om ca 20 minuter eller något sådant eftersom jag ska sälja tidningar, så måste dricka upp mitt kaffe och klä på mig, men skriver förmodligen senare idag, så bajs bajs!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0