fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

ck yeah!


åh gud, den som skapade popcorn, godis och coca cola på 2 liters flaska... kom hit så jag kan få kyssa dina fötter.

Men anyway, kom typ nyss hem från Skatan och egentligen skulle jag fått Portal 1 på min dator fast han hann inte fixa det innan han var tvungen att packa ihop sina grejer eftersom han skulle på lan... så jag får la ladda ner någon film eller något i den stilen.
Ska förövrigt sitta här hela kvällen, äta godis och popcorn, dricka coca cola och ja, sitta här helt enkelt. Får la kolla existenz och sitta och skratta här för mig själv... Eller jo, nu kom jag fan på något! Det var någon film jag och Skatan skulle se... kommer inte ihåg vad den hette men, hm... bajs kanske?

Btw, när jag var på Maxi, så fick jag stå i kö i ca 20 min för att en tant före mig hade en massa jävla rabattkuponger eller nu vad det var, så det tog en fruuuuktansvärd lång tid så ni anar inte... Var nära på att kasta min cola på henne, fast då kom jag på att när jag skulle öppna den senare så skulle hela flaskan svämma över och jag skulle få cola på hela mitt golv... fett ovärt.
Men nu ska jag dra och fortsätta vara forever alone så att säga, hare!





Jo, en sista sak; de två godisarna ovan (marabou och toblerone), tycker det är ganska fett onödigt att de har gjort de så feting, kablafa små... då undrar ni säker ''Men, varför köpte du de då?'' och jo, det ska jag berätta att det har inte ni med att göra...... såååååååå, hare haj!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0