Flash, ramp, haxa, deff och grejer... Fattar nada el choklada.


Blev en random bild på finaste boben dylan, som fyllde 70 år för några dagar sedan, damn.



Sitter med 3 svettiga killar/tjejer och ska spela Portal typ, any minute... Dricker proviva, gäspar som ett as och ja, gör la inte så mycket egentligen. Det luktar ris här och ehm, tjejerna pratar för fullt om att de ska deffa, flasha och jag vet inte vad, fattar ingenting.

Men ja, ska la spela Portal nu och ehm, är ganska trött egentligen och klockan är bara 9... men tänker inte lägga mig än, that's for shåreeee. Förövrigt för jag la kolla på någon film eller så om jag klarar Portal igen, bahaaaaajs.

Hare!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0