Do what you want 'cause a pirate is free, you are a pirate!

klockan är 10:38 och jag precis gått upp ur sängen... herrejääävlar va gött det känns att ha sovit ut för en gångs skull! btw, tror jag skiter i att åka till lbs trots allt... det är verkligen ingen som ska dit eftersom han sa till alla i helklass att ingen behövde gå på engelskan, men till mig personligen sa han (innan han hade sagt det till hela klassen) att det vore bra att jag är där... haha forget it.
men ja, snart ska jag väl in och duscha antar jag, har jätte fett hår och luktar gris... sen ska jag ta min moppe till anneberg, hoppa på tåget, hoppa av tåget i hede och hämta mitt paket, sen tar jag tåget igen till kungsbacka och ska gå till kungsmässan för att hälsa på frida och kolla på hennes bilder för hon har tydligen en utställningsgrejs där idag så ja, jag ska dit en stund i alla fall.
men anyway, nu ska jag gå och pissa, hämta kaffe och kanske (vadå kanske? we know that it's going to happen...) spela lite portal 2, sen tar jag la moppen någon gång runt 1 tiden eller någonting och åker ut och gör kungsbacka och hede osäkert... för mig själv.
SEE YA!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0