Do do do do do do do subscribe, eller jag vet inte



Well, sa ju att Frida köpte godis för att locka barn... Anyway, var ju på Kungsbackamässan, som sagt, och jag köpte faktiskt en sak för 50 spänn, fast jag kan lägga upp det imorgon eller något för nu har jag inte riktigt tid. Sitter vid Skatans dator eftersom blogg.se inte funkar just nu på min dator, vet inte varför, tror det är för att jag har google chrome... Aja, Kungsbackamässan var helt okej, fick gratis mat och det är ju alltid awesome, så ja, det funkade! Tog lite bilder osv, lägger inte upp alla eller ens många nu eftersom jag inte har tid för det...


äpplekakan var helt woooooonderbar, förutom att man inte fick någon äcklig vaniljsås till, sög jö... Men ja, fick gratis mat, det var pensionärer exakt överallt och jag tror jag såg max 5 stycken som var runt 15-17 år gamla... Men ja, vilka går på en sån här mässa om inte pensionärer? Och ja, jag är pensionär, problem?

Anyway, här är några saker från mässan.





Men ja, Skatan ska la få datorn nu då innan Charles eller Marcus får rabies på honom och det är tack vare mig... eller ja, inte för jag bryr mig, men ändå.

Föresten börjar det nog bli äckligt väder snart ser det ut som... såååååå, jag avslutar med en bögig, rosa ponnyhäst bild, tjarå!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0