Day 2 - The meaning of my blogname



Varför heter jag ''littlequeenie''? Jag ville byta namn på bilddagboken för ca 2 år sedan men kom inte på något jag ville heta, för jag hade inte lust att heta typ ''ypeterson'' eller något sånt, så jag tänkte på någon låt jag tyckte om. Runt den tiden tror jag att jag hade fastnat på Rolling Stones så jag kollade igenom deras låtar, och bestämde mig för littlequeenie. Döpte om mig på bilddagboken till littlequeenie (heter det fortfarande), så det har typ följt med när jag blir medlem på olika sidor.
Sen fick jag även ett smeknamn ''littlequeefie'', vissa har rolig humor alltså.


Baconstrips!
Postat av: Justinemine

I really enjoyed my visit. A great site

2011-12-01 @ 17:55:24
URL: http://justinemine.bloghandler.com

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0