Day 1 - This is me



Mitt namn är egentligen Johanna Gina Elizabeth Peterson, men jag föredrar att skriva mitt namn med Y (Yohanna), varför vet jag inte, men jag har gjort det ett bra tag och har vant mig vid det helt enkelt. Jag är 17 år och har varit det sedan 14 januari. För er som inte ser att bilden är redigerad och förmodligen är då helt retard, nej, jag har egentligen inte mustasch, tycker dock jag passar i det...
Jag går på LBS och går fotolinje, och hoppas på att bli fotograf någon dag. Min allra största dröm är att flytta till Kalifornien och lära mig surfa, och det har varit min dröm enda sedan jag själv var i USA när jag var 11 år, fast då var jag i Connecticut och New York. Jag älskar folket och förälskade mig i staden New York. I framtiden ska jag även tatuera mig som bara den, ni ska få se på fan! Bara ett halv år kvar, h3h3h...
Jag är heller inte så tjejig av mig. Jag har sällan klänning och sånt på mig, och använder heller inte så mycket smink for that matter, bara foundation därav för att täcka mina finnar. That's how I roll.

Jag är från Göteborg, men flyttade till skogen när jag var 6 år gammal. Har alltså bott här i ca 11 år nu och trivs. Ehm ja, jag har en pojkvän som heter Skatan Carlbom. Skatan är inte hans riktiga namn, men han passar inte som en Pontus längre. Vi har varit tillsammans i ca 8 månader och 1 vecka nu.
Min bästa vän heter Frida 'Fridie' Brandt och blev min första polare när jag flyttade hit, så vi har känt varandra i 11 år nu.

Det var väl allting jag hade att säga, that's how I roll, så att säga.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0