Bra eller Anus?




jag vill ha tröjan, so freaking badly... men ja, sitter forfarande i skolan och har ingenting för mig så jag kör på en Bra eller Anus grejsimojs.

Hur kommer denna dagen vara? Branus.

Bra:
Att jag äntligen fixat en ny blogg (bättre blogg), att jag ska se på bio med min flickvän, att min hals börjar bli bättre, att jag är ledig imorgon och på fredag, att frida försov sig med 3 timmar, att jag ska få käka popcorn senare...

Anus: Att jag är trött, att vi har håltimma i typ 2 timmar och har inget vettigt för mig, att jag ska upp tidigt i helgen, att vi ska orientera snart som jag är skit dålig på, att jag fryser, att jag inte har choklad, osv osv...

Okej, jag har verkligen skit tråkigt... och en hippie klappade mig precis på huvudet, kändes bra.
Men nu ska jag kolla vidare på existenz och ja, fördriva tiden helt enkelt till det blir bamba, ses!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0