At Skatans place



Är hemma hos Skatan atm och kollar på Cake Boss... Bake a cake, like a baoz! Own a cake shop, like a baoz! Jaaaaaaaag vet inte, men anyway, gick upp vid typ 11 tiden, då Skatan kom hem och sedan dess (klockan är kvart i 3) har vi knappt gjort någonting förutom att ätit, duschat och kollat på TV, det är det enda vi har gjort på 4 timmar...

Förövrigt så skulle jag egentligen åkt till Kungsbackamässan idag också, men det spöregnar så jag vet inte vad så Fridie, sorry att jag inte kom dit idag men seriöst, det regnar så mycket och jag vill helst inte bli sjuk så ja, det är därför jag inte kom dit idag.

Förövigt har vi la inget planerat idag tror jag, eller ja, jag får la dra hem om 1 timma eller något eller så snart som det slutat regna eftersom Skatan ska på lan osv osv osv osv osv osv........... osv.

Men anyway, skriver la ikväll eller något, trött som fan btw, hajdooo!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0