Alabama, Arkansas, I do love my ma and pa, but not the way that I do love you.

Äääääntligen hemma, varit ute i världen och gått hela dagen... så sjukt trött så ni anar fan inte. Men anyway, först åkte jag till Maxi där jag hämtade mitt paket och där köpte jag även en redbull och 3 små godispåsar som Frida skulle ha för att locka barn... I know, pedo (och ja, det rimmade).
Ifall ni undrar, nej, det går inte att fixa radavstånd p.g.a att jag har google chrome som webbläsare för jag läste på en sida att det beror på vad man har för webbläsare tydligen... anus.
Men ja, när jag stod i kön så vände sig gubben som stod framför mig i kön, kollade på ''alla'' mina grejer och sa sedan ''Är det fest eller?'' så svarade jag ''Haha, na, inte riktigt'', då sa han ''Det ser ut så...''. Sen vände han sig om igen och sa inget mer... I was like ''....okay'', vissa människor alltså, hahah.
Men ja, sedan gick jag till LBS, gjorde min presentation för Susanne, skrev ut en sak till Fridie och sedan gick jag till Kungsbackamässan, fast innan jag ens hann komma dit så ringde Frida och sa att vi skulle käka pezza, så det gjorde vi. Vi hittade bland annat en död Skata, som fick mig att tänka på Skatan... som jag inte träffat på ett tag känns det som. Jävla bajsfågel som måste plugga, sämst är han.
Sedan gick vi till Kungsbackamässan igen, fast jag var bara där i ca 20-30 min innan jag drog till pendeln mot Anneberg. Jag träffade världens 3vligaste kontrollant som inte ville ha en bit av min pezza, trots att hon sa att hon inte ätit det på flera år och att hon dräglade så fort hon såg någon äta pezza... Men icke, tycker synd om henne. Stackars 3vliga kontrollant.
Men ja, nu har jag tagit moppen hem och nu sitter jag här och funderar på att spela Portal 2 och hoppas på att det inte stänger av sig hela tiden, som den brukar göra när den hatar mig... Ja, spelet hatar mig för jag är så beroende och spelar varje dag. Bajs portal............... okej, portal är inte bajs, men ändå.
Anyway, imorgon ska jag vara funktionär på Kungsbackamässan, vet inte vad det innebär, men jag ska fota där i alla fall.
Btw, min andra hörlur avled idag när jag var påväg från maxi... Nu har jag ingen musik, vilket innebär att jag inte är hel. Jag är helt förlorad. Vill inte leva mer. Hejdå världen.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0