You get what you give.


Detta har blivit min nya grej; att bita i mina tröjor när jag tar kort. Känns bra, känns bra.
Men ja, förövrigt ska jag sälja GT imorgon... igen. Sen ska jag förmodligen åka till Maxi och växla allting till Cash...  
Ja, jag tyckte jag var rolig nu! Men anyway, efter det ska jag hem, dricka kaffe och göra det jag gjorde idag: absolut iiingenting. Eller ja, senare på dagen har jag och Skatan bestämt att vi ska ses, kanske sover över, vad vet jag? Sen på måndag ska jag träffa Vera i Göteborg vid 1 tiden någon gång, med tanke på att hon åker på fredag (Damn you). Men ja, efter det skulle jag, Skatan, Fridie och Albin (tror jag) åka till Shock och byta våra WCR/Metal Town/Bussbiljetter till armband. Sedan vet jag inte vad som händer på måndag...
På tisdag händer inget speciellt heller... Inte onsdag heller. Men på torsdag blire West Coast Riot för mig och Fridie i alla fall.

Anyway, får la gå ut med Måålly nu antar jag, och lyssna på musik som bara den. See ya on the other side!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0