West Coast Riot Bränna, fuck yea.


Ser ut som jag har vita strumpor på mig i verkligheter, that's the way it is! Haha kommer ihåg min solbränna från Metal Town 2009, bonnebränna och rodolf näsa... Men ja, anyway, just nu sitter jag och dricker ice tea och kollar på Surf's Up, och ja, gör mest ingenting.

Idag ska jag försöka lägga mig tidigt med tanke på att jag ska sälja GT imorgon, och det betyder att jag måste upp runt ca 8 tiden eller så... Sedan, på söndag, ska jag vara med Skatan och förmodligen sova över. Dagen efter (den 20e) så har jag och Skatan 9 månader tillsammans och ja, får la se vad som händer, om vi kanske ska någonstans:) Vad vet jag?

Men ja, ska fortsätta chilla påre, så hare gött! Skriver la senare ikväll om jag får tråkigt... Hare!



JUSTE, sen ska man ju också tagga inför Flogging Molly som spelar på Liseberg den 22e juni, vilket är om 5 dagar(!!!!!). Det kommer bli så jäääääävla awesome, dansa osv med främlingar är fan det bästa jag vet.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0