Vill bara ha dig här.


Fööööööööörövrigt får jag rövigt mycket damp på att jag inte kan få photoshop att funka, med tanke på att jag vill göra en ny header osv, ingen lust att göra det i bajspicnik. Sen är det så att jag har ont i huvudet och har ångest över att jag vettifan vad jag ska göra den kommande veckan... Eller ja, på fredag ska jag till tandläkaren för att de ska rönka min skalle och tänderna.... Hahaha natthumor.

Hmm, ikväll ska jag spela Portal 2, bara för att jag är rastlös och andra grejer. Gaaah lider av rastlöshet, ensamhet, bajshet, fryshet och andra tropiska frukter.
Vet inte vad jag ska göra imorgon, blir väl som alla andra dagar. Vakna upp halv 2, dricka kaffe, sätta mig i solen och inte göra ett piss på hela dagen... Fan va emo jag är, får fan sluta nu.

- Precis Johanna, sluta vara så jävla emo. Och sluta vara så jävla dålig...
- Vafan, troll?! Vafan har du varit i alla mina dagar? Saknar dig, älskar dig och vill kolla Surf's Up med dig!
- Håll käften Johanna, du kan inte... Och ehm, jag vet inte vart jag varit, helt ärligt...
- Eh, vet att du älskar mig Troll. Welcome back!
- Tack................... Nej.

Ser ni hur ensam jag är? Det är ju fan sorligt... Men ja, ska spela Portal 2 nu, Glados älskar mig i alla fall. Jag vet att hennes elaka och kalla kommentarer egentligen är ord fulla med tårta, regnbågar, blommor osv. Älskar Glados.

Dagen då jag var lycklig och hoppade runt i blommor... Fin dag.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0