Varför är Ice Tea så äckligt gott?


Alltså, jag äääälskar Iste. Vad skulle jag göra utan Iste, helt ärligt. De varma, fast även de kalla, dagarna då man törstar efter något och Iste är alltid det bästa alternativet.
Eller, vad skulle jag göra utan servetter? Alla de mornar jag vaknar upp och är snyvig, och så ligger de där på mitt skrivbord... Bara väntar på att få åka upp i min näsa och rensa ut alla mina beskymmer. Hahah, det lät jävligt vidrigt men, så äre.

Men anyway, kom precis hem från ''jobbet'' och nja, det gick väl inte så där jätte bra idag som det hade kunnat gå men, jag lever, det är det som räknas. Jag träffade på en katt som haltade, vet fan inte vad som hade hänt, tyckte synd om den i alla fall:( och den hade inget halsband heller så vettifan om den tillhörde någon.
Men ja, efter jag sålde klart så åkte jag till Maxi för att växla alla slantar till sedlar och jag köpte även 2 Iste påsar, h3h3h... Jag kom väl hem ungefär 11:45 någon gång och förövrigt har jag inget planerat idag.

Nuuuuuuu ska jag fortsätta dricka mitt Iste och kanske ladda hem en film? Blö, längtar tills imorgon.


''There were some beautiful waves today. I can just sit here and watch it all day. It's an amazing place.'' Rob Machado

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0