Vaknade halv 2 idag igen, livet leker, så att säga.


Vaknade 13:23 idag och gick upp 13:34 (3 minuter innan 13:37, fuck yea) sedan gick jag ut och satte på kaffe, gick på toa, satte mig på verandan och läste GT, gick sedan in och hämtade kaffet, och nu sitter jag här och det är wuuuuuuunderbart väder ute alltså.... äckligt bra.

Förövrigt har jag inget planerat idag, förutom att jag ska åka till Maxi då, för att det är bra osv. Annars har jag verkligen ingenting planerat, får la sitta i solen och ja, hare gött helt enkelt.

Btw, vet inte vad jag håller på med på bilden... Morgonfriss, det är äckligt. Och ja, jag har en random fläta mitt i allting, problem?  Hahah det får fan bli min nya grej, my thing... Men nu ska jag sätta mig bredvid min kära moder ute på verandan och ja, kanske till och med börja en ointressant konversation med henne, om till exempel......... Twilight? Jag vet inte, men lyssna på låten nedan jag har länkat, den är fin osv.


Keep me in your heart for awhile - Warren Zevon

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0