Trötter? Nja.



Den klassiska mustasch-på-finger-grejen.
Vaknade för ca halv timma sedan och ska la åka snart antar jag. Nästan druckit upp mitt kaffe och har kollat lite på That '70s show också, oooooch det är sol ute! Livet rullar på, as bra.



Men ja, och soligt idag igen... Har bestämt mig för att när jag kommit hem igen så ska jag lägga mig i solen och läsa ut min bok Pojken som överleve, den andra boken av David Pelzer. Om ni inte vet vem det är antar jag att ni inte hört om Pojken som kallades Det, hans första bok. Och ja, om ni inte läst den, LÄS DEN! Det är en av de få böcker, eftersom jag är ingen direkt bokmal, som jag har läst mer än en gång, någonsin. Läste den första gången när jag var 12, lika gammal som David är i boken. Men ja, jag älskar den boken, läs den om ni inte gjort det än!

Men anyway, får börja göra mig iordning. Men skriver la förmodligen senare idag om jag får tid. Hare!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0