Tro fan att man ska se Flogging Molly imorgon, TAGGAAAAA!!!

Okej, atm äre exakt 26 timmar och 25 minuter innan jag står vid inne i Liseberg och ser på medan Flogging Molly går ut på scen och gör publiken helt galna. Kommer bli så fruktansvärt aaaaaaaawesome!

26 timmar och 24 minuter.....

Men ja, idag vaknade jag och Skatan upp hemma hos honom vid 12:45 tiden och låg och drog oss tills klockan blev typ 1. När vi hade gått upp gick vi ut i köket och gjorde frööööökikölost. Samtidigt (medan vi åt våra äckligt goda mackor) kollade vi på något som var typ wannabe Top Gear och ja, jag åkte sedan hem när klockan blev typ halv 4.

26 timmar och 22 minuter....

När jag kom hem tänkte jag kratta färdigt men min fader hade tydligen krattat så, jag tjänade totalt 75 kronor... score. Men ja, jag har i alla fall köpt Skatans present nu och daaaamn, den är schögg alltså. Men ja, förövrigt har jag la inget speciellt planerat idag. Eller ja, var nyss nere vid Bokbussen och lämnade min bok och skulle hämta en annan, fast den hade tydligen inte kommit så jag måste vänta ett tag till.

26 timmar och 20 minuter.....

Men ja, får la ladda ner någon film eller något i den stilen... Vettifan vilken dock, men hittar la på något, annars kollar jag på Surf's Up, som vanligt, haha. Men ja, imorgon åker jag hem till Skatan vid 2 tiden och sedan drar vi in till Liseberg med någon pendel som går vid 3-4 tiden med Fridie och de andra som ska med... Vet inte vilka andra som ska med, eller jo, Filip.

26 timmar och 18 minuter.............

Men ja, får la dricka mitt kaffe, hålla käften och ja, tagga inför imorgon. Skriver la ikväll, då jag kommer ha tråkigt, hare!

Och ja, det var gaaaaaanska jobbigt att sitta så för att ta en enda bild.


Live Version av Requiem for a dying song, spelar de inte denna dör jag, fast ändå inte.
Btw, 26 timmar och 7 minuter kvar......

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0